Акушерство та гінекологія
Предметно – циклова комісія викладачів акушерства, гінекології та репродуктивного здоров’я свою педагогічну діяльність спрямовує на поєднання традиційних форм навчання і сучасних інноваційних технологій.
Собко Світлана Юхимівна. Закінчила Дніпропетровський медичний інститут в 1979 році, за спеціальністю акушерство і гінекологія. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, викладач-методист. Педагогічний стаж – 36 років. Викладає предмети: гінекологія, медсестринство в гінекології, репродуктивне здоров’я та планування сім’ї. Виконує обов’язки: голова предметної-циклової комісії викладачів акушерство, гінекології та репродуктивного здоров’я; керівник гуртка з гінекології; куратор.
Процишин Оксана Петрівна. Закінчила Тернопільський медичний інститут в 1979 році за спеціальністю акушерство та гінекологія. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 30 років. Викладає предмет: акушерство, невідкладні стани в акушерстві та гінекології, медсестринство в акушерстві. Виконує обов’язки: зав. навчальною кімнатою на базі Хмельницького міського перинатального центру; куратор.
Хоружа Ольга Федорівна. Закінчила Кубанський медичний інститут 1974 році, за спеціальністю акушерство та гінекологія. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, викладач методист. Педагогічний стаж 38 років. Викладає предмети: акушерство. Виконує обов’язки: Завідуюча відділенням «Акушерська справа».
Калиновська Олександра Григорівна. Закінчила Буковинську державну медичну академію в 1999 р. за спеціальністю акушерство та гінекологія. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Педагогічний стаж: 15 років. Викладає предмети: невідкладні стани в акушерстві та гінекології, гінекологія. Виконує обов’язки: Заступник директора з науково-методичної роботи.
Любченко Наталія Петрівна. Закінчила Київський національний медичний університет О.О. Богомольця в 1999 році за спеціальністю акушерство і гінекологія. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Педагогічний стаж: 14 років. Викладає предмети: акушерство, невідкладні стани в акушерстві та гінекології, медсестринство в акушерстві. Виконує обов’язки: зав. кабінетом доклінічної практики з акушерства, гінекології, медсестринства в акушерстві і гінекології, репродуктивного здоров’я та планування сім’ї. Керівник гуртка з акушерства; куратор.
Найефективніша технологія навчання, що впроваджується викладачами циклу – імітаційно-ігрове моделювання , тобто відтворення в умовах навчання професійних або життєвих реалій з метою формування професійного і соціального досвіду студентів. Стажування з виконанням посадової ролі, імітаційний тренінг – це виконання певних дій в реальних ситуаційних умовах. Викладачами циклу Хоружою О.Ф., Калиновською О.Г., Собко С.Ю., Любченко Н.П., Процишин О.П. розроблені алгоритми практичних навичок з акушерства, гінекології, невідкладних станів в акушерстві та гінекології та медсестринства в акушерстві і гінекології, які дають змогу підвищити ефективність підготовки до практичних занять і майбутньої професійної діяльності.
Викладачі циклової комісії навчальний матеріал подають так, що він виступає передусім засобом пробудження й розвитку пізнавальної активності студентів, розвитку їх мислення, тобто формування професійної компетентності. Але в такій же мірі і засобом виховання в них особливого, власне людського ставлення до навколишнього світу й до самого себе, до своєї професійної діяльності, тобто виховання гуманітарної культури.
Кабінет до клінічної практики з акушерства, гінекології, медсестринства в акушерстві і гінекології, репродуктивного здоров ’я та планування сім’ї оснащений сучасними фантомами та муляжами, медичним інструментарієм та предметами догляду, які необхідні для відпрацювання практичних навичок з акушерства та гінекології відповідно до галузевих стандартів (ОКХ, ОПП) . Гордістю кабінету є колекція вологих препаратів. В кабінеті створені комплекси методичного забезпечення занять, які постійно поповнюються і поновлюються.
Викладачі циклу застосовують сучасні особистісно – орієнтовані принципи організації навчально-виховної діяльності. Враховуючи прогресивні досягнення медицини і педагогічної науки та систематизувавши доробки власного педагогічного досвіду, викладач Любченко Н.П. виробила системний підхід до впроваджень інформаційно- комунікативних технологій навчання, індивідуальний стиль організації і проведення теоретичних занять з використанням мультимедійного супроводу.
З метою покращення засвоєння студентами практичних навичок був створений фільм – тренінг, в якому відображене поетапне відпрацювання практичних навичок з акушерства і гінекології. Вказаний фільм може використовуватись для самостійної роботи студентів в аудиторний і поза аудиторний час. Фільм створений викладачами Собко С.Ю., Любченко Н.П.
Фільм «Коригуюча гімнастика» створений як дослідницька робота студентів. У фільмі студенти демонструють вправи та контролюють правильність їх виконання вагітними із тазовими передлежаннями плоду. Фрагменти фільму можуть використовуватись як із навчальною метою, так і в подальшій практичній роботі випускників. Фільм створений студентами акушерського гуртка під керівництвом Процишин О.П.
Викладачі циклової комісії прийняли участь у роботі національного циклу семінарів у форматі телемосту «Міжнародні та вітчизняні стандарти надання гінекологічної допомоги»,що проводяться згідно наказу МОЗ України № 255 від 21.11.2013р.
Студенти – гуртківці та викладачі циклової комісії – активні учасники санітарно-просвітницького руху серед учнівської,студентської молоді,пропагують сімейні цінності,здоровий спосіб життя.
Гуртківці разом з керівниками гуртків відвідали вебінар у форматі телемосту (Київ-Тернопіль-Хмельницький) у ХМПЦ «Здоров’я матері, плода та новонародженого в Україні».
Робота циклової комісії викладачів акушерства, гінекології та репродуктивного здоров’я підпорядкована головній меті – системному, цілеспрямованому впровадженні нових форм і методів роботи, в тому числі і поза аудиторної, розвитку творчих здібностей студентів та забезпеченню якісної підготовки молодших спеціалістів.