STEM (S – science, T – technology, Е – engineering, М – mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. STEM-технології використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін.
Свій досвід із впровадження елементів STEM-технологій у освітній процес фахового медичного коледжу презентували викладачі на вебінарі, що відбувся 9 листопада поточного року. У вебінарі взяли участь 42 викладачі коледжу. Окрім викладачів STEM-орієнтованих дисциплін, активними учасниками вебінару стали викладачі клінічних дисциплін.
Головним спікером вебінару була С. В. Зозуля – викладач інформатики. Саме вона розкрила зміст, основні напрямки, науковий потенціал та розвивальні можливості для студентів STEM-освіти, поділилась досвідом організації інтерактивної проектної діяльності студентів, організації дистанційного навчання з залученням сучасних освітніх платформ та педагогічного програмного забезпечення. Вона порекомендувала ефективні Інтернет-ресурси для роботи зі студентами.
У STEM-освіті чи не головне місце займають STEM-лабораторії, у яких можна проектувати заняття з віддаленими демонстраціями, лабораторними дослідженнями, науковими експериментами тощо. Саме такий досвід роботи показувала викладач фізики Астраханцева Н.В.
Geo Gebra
Викладач математики Вікарська Т.В. продемонструвала роботу зі студентами у середовищі Geo Gebra з різних тем та розділів математики. Такі методи навчання розвивають креативність, мотивують до навчання. Вони захоплюючі і мають своє продовження. Так студент коледжу Юрченко Б. створив ряд відеороликів з математики зі STEM-контентом.
Технології 3D-моделювання
Технології 3D-моделювання
З технологіями 3D-моделювання на заняттях з біології познайомила викладач Чорна Н.А., підкресливши значимість математичного моделювання та STEM-підходів у сучасних природничих науках та освіті.
На вебінарі була цікавою і корисною інформація про упровадження елементів STEM-технологій і при вивчені професійно-орієнтованих дисциплін. Так, викладач медичної інформатики Тарасенко Т.Г. презентувала ряд платформ для організації STEM-навчання. Це платформа Інтерактивного моделювання Phet, 3D-візуалізація людського тіла Zygotebode, а також платформу КлінКейсКвест з можливістю працювати з базою імітаційних інтерактивних симуляторів у медицині.
Впровадження елементів STEM-освіти змінить освітній процес у коледжі на краще, зробить його більш інноваційним,та високотехнологічним.
Освітні STEM–технології у коледжі
STEM (S – science, T – technology, Е – engineering, М – mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. STEM-технології використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін.
Свій досвід із впровадження елементів STEM-технологій у освітній процес фахового медичного коледжу презентували викладачі на вебінарі, що відбувся 9 листопада поточного року. У вебінарі взяли участь 42 викладачі коледжу. Окрім викладачів STEM-орієнтованих дисциплін, активними учасниками вебінару стали викладачі клінічних дисциплін.
Головним спікером вебінару була С. В. Зозуля – викладач інформатики. Саме вона розкрила зміст, основні напрямки, науковий потенціал та розвивальні можливості для студентів STEM-освіти, поділилась досвідом організації інтерактивної проектної діяльності студентів, організації дистанційного навчання з залученням сучасних освітніх платформ та педагогічного програмного забезпечення. Вона порекомендувала ефективні Інтернет-ресурси для роботи зі студентами.
У STEM-освіті чи не головне місце займають STEM-лабораторії, у яких можна проектувати заняття з віддаленими демонстраціями, лабораторними дослідженнями, науковими експериментами тощо. Саме такий досвід роботи показувала викладач фізики Астраханцева Н.В.
Викладач математики Вікарська Т.В. продемонструвала роботу зі студентами у середовищі Geo Gebra з різних тем та розділів математики. Такі методи навчання розвивають креативність, мотивують до навчання. Вони захоплюючі і мають своє продовження. Так студент коледжу Юрченко Б. створив ряд відеороликів з математики зі STEM-контентом.
Технології 3D-моделювання
З технологіями 3D-моделювання на заняттях з біології познайомила викладач Чорна Н.А., підкресливши значимість математичного моделювання та STEM-підходів у сучасних природничих науках та освіті.
На вебінарі була цікавою і корисною інформація про упровадження елементів STEM-технологій і при вивчені професійно-орієнтованих дисциплін. Так, викладач медичної інформатики Тарасенко Т.Г. презентувала ряд платформ для організації STEM-навчання. Це платформа Інтерактивного моделювання Phet, 3D-візуалізація людського тіла Zygotebode, а також платформу КлінКейсКвест з можливістю працювати з базою імітаційних інтерактивних симуляторів у медицині.
Впровадження елементів STEM-освіти змінить освітній процес у коледжі на краще, зробить його більш інноваційним,та високотехнологічним.
Архіви
Останні події
Пошук по категоріям