21 жовтня вся світова спільнота відзначає Міжнародний день академічної доброчесності. Україна вперше долучилася до відзначення цього Дня у 2020 році. Українська наукова та освітня спільнота все більше звертається до питань академічної доброчесності та впровадження міжнародних академічних стандартів.
Тож, актуальним стало проведення у коледжі круглого столу на тему: “Академічна доброчесність: питання та відповіді”, який мав на меті підвищення обізнаності студентів з питань академічної доброчесності та її дотримання.
Що означає бути доброчесним?
Чи розумієте ви що таке академічна доброчесність? Що є порушенням академічної доброчесності?Чому важливо дотримуватись норм академічної доброчесності? Саме з такими запитаннями звертались до учасників круглого столу представники студентського наукового товариства коледжу: Дамецький Марк, Мудракова Мар’яна, Іващук Наталія, які виступили і організаторами, і модераторами заходу.
Присутні мали змогу взяти участь в опитуванні. Запропоновані питання мали репрезентативний характер і були спрямовані на з’ясування обізнаності респондентів із академічною доброчесністю, формами її порушень, необхідністю дотримання. Результати засвідчили, що поняття академічної доброчесності учасникам круглого столу відоме, тема зацікавила, участь у заході була корисною.
На думку учасників заходу, бути доброчесним означає бути чесним та щирим з іншими та з самим собою. Академічна доброчесність асоціюється у них з категоріями: чесність, порядність, справедливість, повага та відповідальність. Доповідачі, в свою чергу, проінформували присутніх, що порушеннями академічної доброчесності є академічний плагіат, зловживання результатами освітньої або наукової діяльності, обман, фабрикація, фальсифікація та присвоєння авторства, створення академічного тексту на замовлення, несамостійне виконання завдань студентами.
В процесі обговорення дійшли висновку, що кризу академічної доброчесності в Україні спричинили багато факторів – загальна криза суспільства, толерантність до правового нігілізму, до порушень законодавства і етичних норм, а також поява нових технологій, що значно полегшують копіювання чужих робіт, редагування матеріалів, підміну результатів досліджень комп’ютерним моделюванням. Студенти презентували своє бачення та досвід підтримки культури академічної доброчесності в освітньому середовищі, наголошували на важливості дотримання принципів академічної доброчесності, що, в свою чергу, призведе до формування інтелектуальної гідності, розвитку чесності і відповідальності всіх учасників освітнього процесу, стане запорукою високої якості навчання, виконання наукових досліджень, що відрізнятимуться актуальністю, об’єктивністю, новизною, та забезпечить суспільний прогрес у майбутньому.
Через академічну доброчесність – до інтелектуальної гідності
21 жовтня вся світова спільнота відзначає Міжнародний день академічної доброчесності. Україна вперше долучилася до відзначення цього Дня у 2020 році. Українська наукова та освітня спільнота все більше звертається до питань академічної доброчесності та впровадження міжнародних академічних стандартів.
Тож, актуальним стало проведення у коледжі круглого столу на тему: “Академічна доброчесність: питання та відповіді”, який мав на меті підвищення обізнаності студентів з питань академічної доброчесності та її дотримання.
Що означає бути доброчесним?
Чи розумієте ви що таке академічна доброчесність? Що є порушенням академічної доброчесності? Чому важливо дотримуватись норм академічної доброчесності? Саме з такими запитаннями звертались до учасників круглого столу представники студентського наукового товариства коледжу: Дамецький Марк, Мудракова Мар’яна, Іващук Наталія, які виступили і організаторами, і модераторами заходу.
Присутні мали змогу взяти участь в опитуванні. Запропоновані питання мали репрезентативний характер і були спрямовані на з’ясування обізнаності респондентів із академічною доброчесністю, формами її порушень, необхідністю дотримання. Результати засвідчили, що поняття академічної доброчесності учасникам круглого столу відоме, тема зацікавила, участь у заході була корисною.
На думку учасників заходу, бути доброчесним означає бути чесним та щирим з іншими та з самим собою. Академічна доброчесність асоціюється у них з категоріями: чесність, порядність, справедливість, повага та відповідальність. Доповідачі, в свою чергу, проінформували присутніх, що порушеннями академічної доброчесності є академічний плагіат, зловживання результатами освітньої або наукової діяльності, обман, фабрикація, фальсифікація та присвоєння авторства, створення академічного тексту на замовлення, несамостійне виконання завдань студентами.
В процесі обговорення дійшли висновку, що кризу академічної доброчесності в Україні спричинили багато факторів – загальна криза суспільства, толерантність до правового нігілізму, до порушень законодавства і етичних норм, а також поява нових технологій, що значно полегшують копіювання чужих робіт, редагування матеріалів, підміну результатів досліджень комп’ютерним моделюванням. Студенти презентували своє бачення та досвід підтримки культури академічної доброчесності в освітньому середовищі, наголошували на важливості дотримання принципів академічної доброчесності, що, в свою чергу, призведе до формування інтелектуальної гідності, розвитку чесності і відповідальності всіх учасників освітнього процесу, стане запорукою високої якості навчання, виконання наукових досліджень, що відрізнятимуться актуальністю, об’єктивністю, новизною, та забезпечить суспільний прогрес у майбутньому.
Архіви
Останні події
Пошук по категоріям